اقامت و حساب بانکی

 

اخذ و تمدید اجازه اقامت  در ترکیه

 

خرید ملک در ترکیه حق اجازه اقامت را برای صاحب ملک ایجاد می کند که با توجه به نیاز انقضای این اجازه قابل تمدید است .مالکان خانه ، پدر و مادر و فرزندانی که هنوز به سن قانونی نرسیده اند و همسر مالک به طور مستقیم می توانند از این اقامت بهره مند شوند

  از آوریل سال 2015 ، برای ارایه اسناد و مدارک برای اجازه اقامت بر اساس داشتن املاک و مستغلات باید به اداره مهاجرت رجوع کرد .برای این کار نیاز به تهیه و اسکن مدارک زیر دارید:

* بیمه سلامت

* حساب بانکی برای هر فرد ماهانه مبلغ 500 دلار ، بعبارتی برای اخذ اقامت 1 ساله برای هر فرد خانواده مبلغ 6000 دلار نیاز است که می تواند معادل این مبلغ به یورو و لیر نیز باشد 

* چهار قطعه عکس بیومتریک

* سند 

* اخذ برگه از اداره تاپو مبنی بر اینکه هنوز خانه متعلق به شماست 

* صفحات پاسپورت دارای عکس و صفخات آخرین ورود به کشور 

* شماره مالیاتی ترکیه 

 -پس از جمع آوری و اسکن مدارک بالا مراجعه به سایت  https://e-ikamet.goc.gov.tr

 -پس از پر کردن پرسشنامه ، سیستم از شما برای انتخاب یک تاریخ و زمان برای رجوع به اداره مهاجرت  سوال می کند که تمامی مدارک بالا به صورت اصل و کپی را همراه داشته باشید .

 -در آنجا شما بستگی به ملیت خود هزینه دولت و کارت اقامت  را پرداخت می کنید 

هنگام مراجعه  پرینت صفحه ملاقات از اداره گوچ را فراموش نکنید

 

کارت اقامت ظرف مدت یک یا دو ماه از طریق پست به آدرس محل اقامتتان فرستاده می شود

 برای تمدید اقامت پر کردن فرم در سایت اداره مهاجرت و پست اسناد و مدارک به اداره مهاجرت کافی است

 جمع آوری اسناد و مدارک لازم و آماده سازی آنها برای یک شهروند خارجی ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد بنابراین کارمندان شرکت ما با روی گشاده به شما کمک خواهند کرد 

 ما تمامی مراحل بالا ، بدست آوردن گواهی از سازمان های دولتی  ، پر کردن فرم ، اخذ نوبت از اداره را برای شما انجام می دهیم

 

تجربه کاری بلند مدت امکان صرفه جویی در وقت مشتریان را فراهم  می کند .ما می توانیم انجام کار با کیفیت بالا و عملکرد به موقع را به شما تضمین کنیم

 

 

باز کردن حساب بانکی 

تقریبا شهروندان تمام کشورها می توانند یک حساب در هر بانکی از ترکیه باز کنند. این حساب ممکن است به دلار، یورو و لیره ترکی باشد. این کار در هنگام کسب اجازه اقامت، ثبت پرداخت خودکار صورتحساب، و غیره بسیار سودمند است

 

:برای باز کردن یک حساب شما را به مدارک زیر نیاز دارید

  : گذرنامه خارجی 

 اسناد و مدارک مشخص کننده آدرس اقامت شما در ترکیه و یا در یک کشور دیگر که ممکن است صورتحساب آب و برق صادر شده به نام خودتان؛ ترجمه سند تایید ثبت مسکونی؛ یک کپی از مجوز

 .اقامت فعلی و یا چیزهای دیگر باشد

 

       شماره مالیاتی در ترکیه (ITN) 

برای ثبت شماره مالیاتی ترکیه ای، لازم است با اصل و یک کپی از پاسپورت خارجی به اداره مالیات بروید. در آنجا، آدرس محل اقامت در ترکیه و سندی با شماره مالیاتی فردی، از شما خواسته میشود. کل این پروسه بیش از 15 دقیقه وقت شما را نخواهد گرفت. حضور شما در این مورد الزامی است  می توانید شماره ای را که به شما داده می شود به سادگی بر روی یک قطعه کاغذ کوچکبنویسید و در کیف پول خود بگذارید، چرا که برای باز کردن یک حساب و / یا گرفتن وام بانکی، ثبت تاپو، اجازه اقامت و بیمه، و هنگام خرید ماشین و در شرایط دیگر به آن نیاز خواهید داشت

 شرکت ما در آماده سازی تمام این اسناد و باز کردن یک حساب بانکی به شما کمک خواهد کرد. شما همیشه می توانید روی ما حساب کنید

 

 

 

 

 

 اقامت و حساب بانکی
اطلاعات دیگر
antalya web tasarım web tasarım web tasarım antalya Antalya transfer Antalya transfer belek transfer belek transfer Alanya real estate Antalya Transfer Antalya rent a car Hatay araç kiralama Hatay rent a car Alanya Transfer Gazipaşa Transfer Antalya Transfer Antalya Flughafen Transfer Antalya Transfer Кемер Трансфер Kemer Transfer antalya yediiklim koleji